NederlandReview

    Ervaringen Hallon

    Reasurf – Recension om Hallon

    Om Hallon

    Hallon är företaget som erbjuder dig den enkla mobiloperatören. Hallon har satsat på att utveckla digitala tjänster där du själv enkelt kan hantera företagets mobilabonnemang istället för att betala för fysiska butiker eller kundservice per telefon som du kanske ändå inte använder. Allt onödigt krångel som tex bindningstider, uppsägningstider och rörliga priser har operatören Hallon tagit bort. Det ända du behöver välja då du väljer Hallon är surfmängden, fria samtal och SMS ingår ändå alltid. Det är både billigt och enkelt. För att göra det ännu enklare kan du låta pengarna dras automatiskt från ditt företagskort varje månad, eller så kan du betala med faktura. Du väljer vad som passar dig bäst.

    Vad erbjuds av denna mobiloperatör?

    Välj endast hur mycket surf du vill ha, det finns tre olika paket att välja mellan. 6 GB, 25 GB eller 100 GB surf. Du kan alltid spara upp till 100 GB oanvänd surf och använda den då du behöver den, inget går till spillo. Är du kund hos Hallon har du 14 dagars ångerrätt på abonnemangen och vill du byta ditt nuvarande mobilabonnemang till Hallon kan du såklart behålla till gamla nummer, du behöver inte byta. Abonnemangen går att använda i hela EU utan någon extra kostnad, du kan surfa upp till 13 GB/mån om du har surf kvar att använda. Ett nytt SIM – kort via Hallon kostar 79,20kr och skulle du vilja göra ett nummerbyte så är det samma pris. Med Hallons abonnemang får du surfa med Tres nät vilket ger dig 3G, 4G och tillochmed det supersnabba 4G+ och VoLTE i full hastighet.

    Prisnivån på Hallon är ett enkelt ord: Billigt. Det är ett fast pris, där det inte ingår någon aktiveringsavgift, ingen faktureringsavgift och ingen avgift för startpaket. Det är samma låga priser för abonnemang lika så för kontantkort. Vill du flytta ditt gamla nummer över till Hallon behöver telefonnumret vara skrivet i ditt namn och ditt personnummer hos din gamla operatör. Vilket betyder att du inte kan flytta in ett nummer i Hallon som står skrivet i en familjemedlems namn. Från och med att du fått hem ditt nya SIM – kort tar det 1 – 3 arbetsdagar innan ditt nummer flyttas. Men under den tiden får du såklart ett tillfälligt nummer som du kan använda under tiden.

    Kontakta Hallon

    Om du behöver hjälp och vill kontakta operatören kan du läsa igenom svaren till de oftast ställda frågorna. Där kan du även ställa en fråga och vänta på att du får svar. Märker du att du inte får något svar kan du chatta med hallon via hemsidan, endast helgfria vardagar. Vill du inte göra det kan du skicka in en förfrågan eller skicka snigelpost till deras adress. Om du anser att en tvist uppstått som inte går att lösas mellan dig och Hallon kan du vända dig till Telekområdgivningarna eller konsumentrådgivaren i din kommun. Om du som kund och Hallon blir oense om hur avtalet ska tolkas ska tvisten avgöras av svensk domstol enligt lag.

    Har du detta abonnemang?

    Skriv då dina egna åsikter om denna mobiloperatör.

    Reklamfilm från mobiloperatören.

    Hallon
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (0)

    10
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    10
    Service
    rating
    10
    Prijs
    rating
    10
    Leveren
    rating
    10

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Hallon

    Uw beoordeling